Skip to main content
4 veenvat põhjust, miks maaklerite metallist visiitkaardid on õige tee

4 veenvat põhjust, miks maaklerite metallist visiitkaardid on õige tee

Kui te pole viimased paar aastat kivi all elanud, siis teate, et kinnisvara BUUUB. Kuna kinnisvara nõudlus on nii suur, pole ime, et kinnisvaratööstus on üks kiiremini kasvavaid elukutseid. Ja nagu iga hea kinnisvaramaakler teab, taandub edu selles äris võrgustike loomisele. Mis on siis parem viis potentsiaalsetele klientidele mulje jätmiseks kui stiilsed ja professionaalsed visiitkaardid kinnisvaramaakleritele? Metallist visiitkaardid sobivad suurepäraselt kinnisvaramaakleritele! Nad ei näe mitte ainult elegantsed ja moodsad välja, vaid neil on ka kaal ja tunne, mis annab edasi tähtsust ja autoriteeti. Lisaks on need piisavalt ainulaadsed, et aidata teil konkurentidest silma paista. Nii et kui soovite oma karjäärile hoogu anda ...

4 veenvat põhjust

Maaklerite metallist visiitkaardid on tööstuse uusim trend. Need on ainulaadsed, stiilsed ja vastupidavad. Siin on neli põhjust, miks kinnisvaramaaklerid peaksid vahetama oma traditsioonilised visiitkaardid metallkaartide vastu.

1. Vahendajad vajavad metallist visiitkaarte, sest need jätavad püsiva mulje

2. Metallist kaardid on vastupidavamad kui traditsioonilised paberkaardid, mistõttu need ei paindu ega rebene

3. Samuti on neil väiksem tõenäosus eksida, kuna nad on raskemad ja tuule käes puhuvad nad väiksema tõenäosusega

4. Ja lõpuks, maaklerite metallist visiitkaardid näevad lihtsalt professionaalsemad välja kui tavalised paberkaardid – ideaalne teie ettevõtte esindamiseks!

Vahendajad vajavad metallist visiitkaarte, sest need jätavad püsiva mulje
Miks on maaklerite metallist visiitkaarte vaja

Miks on maaklerite metallist visiitkaarte vaja

Visiitkaart on üks olulisemaid tööriistu kinnisvaramaakleri arsenalis. See on viis jätta esmamulje ja jätta püsiv mulje. Aga millist visiitkaarti peaks kinnisvaramaakler kasutama? Paberist visiitkaardid kinnisvaramaakleritele on nii eile. Vahendusmaaklerite plastikust visiitkaardid on liiga õhukesed. Vastus on metallist visiitkaardid. Maaklerite metallist visiitkaardid on elegantsed, professionaalsed ja annavad avalduse. Need on ka vastupidavad, mis on oluline, kui jagate lahtiste uste päevadel ja võrguüritustel kümneid (või isegi sadu) kaarte. Nii et kui soovite jätta suurepärast esmamuljet, loobuge paberist ja kasutage metalli. Teie kliendid tänavad teid!

Kasutage luksuslikele visiitkaartidele üleminekust kasu

Tänapäeva üha digitaalsemaks muutuvas maailmas võib olla lihtne tunda, et füüsilised esemed on saamas minevikku. Siiski on veel mõned objektid, mis säilitavad oma jõu ja tähtsuse isegi nutitelefoni ajastul. Üheks selliseks kaubaks on maaklerite metallist visiitkaart. Need annavad edasi kvaliteedi- ja prestiižitunnet, mis võib hästi peegeldada teie äritegevust, näiteks müügi kasvu. Maaklerite digitaalsed visiitkaardid võivad anda rohkem teavet ja hõlbustada klientidel teieni jõudmist, pakkudes teile tõeliselt ainulaadset viisi oma kaubamärgi turundamiseks. Seega, kui otsite viisi, kuidas oma ettevõte konkurentidest eristuda, kaaluge üleminekut digitaalsete ja metallist visiitkaartidele.

Kasutage luksuslikele visiitkaartidele üleminekust kasu
Digi- ja metallkaardid suurendavad müüki

Digi- ja metallkaardid suurendavad müüki

Kui teil on interaktiivne ja kaasahaarav visiitkaart, suurendate tõenäolisemalt müüki. Potentsiaalsed kliendid jätavad teie ettevõtte tõenäolisemalt meelde, kui neil on teie digitaalse visiitkaardiga positiivne kogemus. Ja kui neile meeldib teie kaarti kasutada, jagavad nad seda tõenäolisemalt ka teistega. Hiljutises katses anti kahele müügimeeste rühmale erinevat tüüpi visiitkaarte. Esimesele rühmale anti traditsioonilised visiitkaardid, teisele aga digitaalsed visiitkaardid. Seejärel tehti müügimeestele ülesandeks kasutada kaarte, et teha kahe nädala jooksul võimalikult palju müüke. Eksperimendi lõpus olid tulemused selged: digitaalsete visiitkaartidega grupp müüs oluliselt üle traditsiooniliste visiitkaartidega grupi.

VISITIKAARDI NÄITED:

Kas olete valmis alustama?