Skip to main content

KAASAEGSED VIITIKAARDID

KAASAEGSED VISITIKAARDID ON SUUR TEGEMINE!

Praegusel digiajastul on vanamoodne kaasaegne visiitkaart endiselt sama vajalik kui kunagi varem. Mõelge viimasele korrale, kui kohtusite potentsiaalse kliendi või äripartneriga. Kas telefoninumbrite ja e-kirjade sisestamiseks oli lihtsam aega võtta? Või lihtsalt visiitkaarte vahetada? Seda viimast muidugi!

Füüsiline visiitkaart mitte ainult ei võimalda teil luua isiklikku ühendust, kui kohtute kellegagi esimest korda, vaid muudab teie kaubamärgi ka meeldejäävamaks, kui seda õigesti teha. Õigete värvidega saate meelitada tähelepanu ja avaldada avaldust, kasutada pehmet või karedat tekstuuri mõju avaldamiseks või katsetada kujuga, et luua ainulaadne disain, mis jätab mulje.

Oma kaasaegse visiitkaardi väljatoomine 25 muu potentsiaalse kliendi kaardiomaniku hulgast nõuab teilt loovat mõtlemist. Ühe silmapilguga peaksid nad teadma, kes sa oled, ja mäletama, kes sa oled.


SAAGE INSPRESSIOONI KAASAEGSEST VIITIKAARDI NÄITEEST!


1. VAHETA VISITIKAARDI MATERJALID


Muutke oma kaardi tekstuuri ja tunnetust valitud materjaliga. Kavala tunde saamiseks vali puit või akrüül, nahk, vilt, seemisnahk, metall või midagi, mis tundub katsudes mõnus. Need kaasaegsed visiitkaardid muudavad teid sageli visuaalselt meeldejäävaks, kuid lisavad kaardiga täiendava sensoorse kogemuse.

2. TEIE KAASAEGSE VIITIKAARDI ÜMARDATUD NURKAD


Lõika nurgad kaardile, kuid mitte kujundusele. Ümardatud nurgad aitavad teie kaarti teistest erinevalt kujundada. Selle asemel, et pilku mujale suunata, keskenduvad nad tõenäolisemalt teie esitatud teabele.

3. OLGE OMA Brändi suhtes läbipaistev (SÕNA-TÕESTES)


Saada kristallselge sõnum kristallselge kaardiga. Stiilne ja puhas läbipaistev kaart esitleb minimalistlikku stiili, mis ei pea olema igav. Populaarsemaks muutmiseks lisage loominguline tüpograafia, et muuta see tõeliselt ainulaadseks kaasaegseks visiitkaardiks.

4. OMAGE HÄSTI ÜMARGUNE BRÄND


Miks jääda ristküliku juurde, kui saaksite palju paremini teha? Moodsad ümmargused visiitkaardid võivad olla puhta ja professionaalse disainiga, kuid neil on ainulaadne kuju, mis muudab selle väikese mässaja eriti meeldejäävaks. Boonuspunktid, kui esiküljel on kujutatud teie ettevõtte tegevust. Kasutage ümmargust kuju oma eeliseks, kuna see raamib graafikat ainulaadsel viisil, mida nurgad ei saa teile kunagi anda.

5. KAASAEGSED VISITIKAARDID QR-KOODIGA


Öelge tere igal võimalikul platvormil. QR-koodid, nagu ka vöötkoodid, hoiavad teabe tihedalt kompaktsena ühes graafikas. Skanner saab seda teavet lugeda ja lahti kodeerida. Oma kaasaegsel visiitkaardil oleva QR-koodi abil saate aidata kliendil teieni jõuda igal platvormil. Miks kirjutada oma kaardile mitu veebisaiti ja sotsiaalmeedia kontot, kui saate need nutitelefoni puudutusega otse kaardile juhtida?

6. MINGE MOBIILISEKS


Inimesed loobuvad mõnikord visiitkaartidest, kuna saavad telefoninumbrid telefonis hoida. Kuid loendis olevad telefoninumbrid lihtsalt upuvad ülejäänutega. Jagage välja kaardid, mis näevad välja nagu mobiiltelefonid, ja näidake neile, kui ilusad teie kontaktandmed näeksid välja, kui nad need kohe oma telefoni salvestaksid. Andke neile teada, et olete selle lõbusa ja tehnikatundliku disainiga ajaga kaasas.

7. OLE Ikooniline


Hoidke oma ettevõtte logo oma kaardi ees ja keskel, et luua selge kujundus, mis jääb kergesti meelde. Selle asemel, et oma kaarti ebavajaliku kujundusega segamini ajada, muudab teie ettevõtte meeldejäämise lihtsaks keskendumine ühele ikoonile või sümbolile, mis teie kaubamärki esindab.

8. LISAGE OMA KAASAEGSELE VIITIKAARDILE VÄRVILAAT


Loobu kreemikaartidest ja igavast tekstist ning vali midagi põnevamat. Kaardi värviliseks muutmine ei tähenda, et peaksite ohverdama puhta välimuse. Kasutage puhta kujunduse saamiseks klanitud kirjatüüpi ja muutke kogu seljaosa ühevärviliseks.

9. ...VÕI VIHJE NEONIST


Kaardid ei tohi teie nime hüüda, seega laske värvil seda teie eest teha. Hele neoonvärv võib tekitada energilise tunde, näidates, et teie ja teie ettevõte olete oma tööst entusiastlikud. Seda saab kombineerida puhta disaini ja geomeetriliste mustritega, et luua elegantne ja professionaalne tunne.

10. PUSUTA PUUDUTUS TEKSTUURI


Ideid ei pea alati visuaalselt esitama. Lõppude lõpuks pole kaart midagi, mida näete ekraanil, vaid midagi, mida saate käes hoida. Lihtne disain, mis on sobitatud huvitava tekstuuriga materjaliga, võib juba iseenesest ideid edasi anda. Puhas disain kaardil, mis näeb välja nagu graniit või teemant-tuftitud leht, annab luksuse tunde. Samuti saate kahte tekstuuri sobitada, trükkides mattpinnale läike.

11. SUUR TEKST SUUR MULJE


Veel üks selle aasta suur trend visiitkaartide osas on kujundused, mis asetavad suure teksti ette ja keskele. Nende kujunduste puhul on tekst kujundus. Mitte segi ajada sõnamärkide logodega, need hõlmavad teksti, mis on venitatud üle kogu kaardi, jättes vähe ruumi tühjaks ja soovides võimalikele kujutistele kindlat "tänan, aga ei". Püsiv mõju on tekstirohke lihtsus, mis läheb otse asja juurde.


NAD USLAVAD MEID

  • 1
  • 13
  • 19
  • 11
  • 16
  • 23
  • 22
  • 24
  • 12
  • 15
  • 6
  • 18
  • 3
  • 2
  • 4
  • 10
  • 20
  • 5
  • 7
  • 17
  • 8
  • 9
  • 21
  • 14

Kas olete valmis alustama?